پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ
پژوهش یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در بین دانش آموزان
دسته بندی |
روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 474 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 105 |
پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی دردرس علوم تجربی
چکیده:
پژوهش حاضربه مقایسهی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی(سخنرانی)بر ایجاد یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس علوم در سال تحصیلی91-90 صورت گرفته است. در پژوهش حاضر روش یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی متغیر مستقل و ودانشآموزان پسر و دختر پایه چهارم متغیر وابسته است.در این پژوهش از روش نمونه گیریآزمایشی استفاده شد.
۹۵/۱۲/۱۲