فایلهای ورد : پرسشنامه تحقیق مقاله پایان نامه

ارائه فایلهای دانشجویی پایان نامه مبانی نظری و...

فایلهای ورد : پرسشنامه تحقیق مقاله پایان نامه

ارائه فایلهای دانشجویی پایان نامه مبانی نظری و...

دانلود گزارش کارآموزی طرح توجیهی پیشینه پژوهش پروژه پایانی ترجمه مقاله
آخرین مطالب
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

پایان نامه عوامل موثر بر تبلیغات کودکان

دسته بندی

روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا 11 سال»

تعریف تبلیغ

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی